گوشی هیوندای جدید شبیه به یک ساعت مچی!

شرکت هیوندای با تولید یک گوشی موبایل به شکل ساعت ، شکل جدیدی از گوشی های تلفن همراه را وارد بازار کرد. این گوشی که W-۱۰۰ نام دارد کاملا به شکل یک ساعت مچی طراحی شده و دارای یک LCD لمسی می باشد . کیفیت LCD این گوشی ۱۴۴*۱۷۷ پیکسل می باشد . این گوشی مجهز به یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی است که در بخش بالای این ساعت تعبیه شده و عکس برداری با آن را راحت می کند. این گوشی یک MP۳ Player نسبتا قدرتمند هم می باشد و با داشتن بلندگوهای چپ و راست صدایی استریو به شما می دهد. ضمنا این گوشی مجهز به بلوتوث هم می باشد.این گوشی دو زبان انگلیسی و چینی را پشتیبانی می کند و یک مموری کارت میکرو هم روی آن می باشد.عکس هایی از این موبایل-ساعت را در زیر مشاهده می کنید:

به نقل از imilad.com

برچسب‌ها:

6 پاسخ to “گوشی هیوندای جدید شبیه به یک ساعت مچی!”

  1. شبستان Says:

    جناب شوک! اگر در داشبورتون در قسمت بالا سمت چپ در پروفایل، آدرس وبلاگتون رو وارد کنید، اسم وبلاگتون به صورت خودکار وقتی در وردپرس نظر میدید به وبلاگتون لینک میشه.

  2. آی تی شوک Says:

    سلام به همگی دوستان بیننده ی وبلاگ من

    من از همه ی شما تشکر دارم و خوشحال میشم در صورت نیاز به شما کمک کنم و یا از شما کمک بگیرم.

    از جناب شبستان هم به دلیل راهنما ییشون خیلی سپاسگذازم و واقعا این مسئله که من مجبور بودم خودم لینک بدم برای من باعث سختی شده بود.

    ولی مسئله ی عجیبی که بهش برخوردم این بود که من چون چند روز فقط به وبلاگ سر میزدم می دیدم که هیچکس پیامی نگذاشته ( با فایر فاکس و اینترنت اکسپلورر) تعجب هم میکردم و باز صفحه رو refresh میکردم باز هم پیام ها صفر بود حالا امروز رفتم تو داشبورد وبلاگم و دیدم که نوشته پیام ها یازده تا ( قبلش هم یکبار دیدم نوشته 9 و چون تازه اومدم به وردپرس نمیدونستم دقیقا چیه ) و امروز رفتم و دیدم که پیام های شما ها هستش حالا یکی میتونه من رو راهنمایی کنه ؟ من واقعا گیج شدم ؟

    ببخشید که طومار شد ^
    فعلا بای !

  3. آی تی شوک Says:

    اااااااااااااااااااااااااا
    وای چقدر من حواس پرتم
    من پیام هارو تایید نکرده بودم نکه تو وبلاگ قبلیم تنظیم کرده بودم بدون تایید پیام ها نشون داده بشه دیگه اینجا حواسم نبوده .
    هه هه هه خیلی جالب بود.
    به هر حال فهمیدم مشکل چی بود.

  4. میلاد Says:

    man az in gooshi kheili khosham oomade …mishe touzih bedid bara kharidesh bayad chi kar konim?

  5. فری Says:

    قیمتش چنده این گوشی

  6. سوناتا ، فرزند نیکِ هیوندای « هیولاهای چهار چرخ اراک Says:

    […] دارند پیشرفت میکنند. مثلا همین هیوندای جدیدآ یک ساعت مچی معرفی کرده که سیم کارت میخوره و دوربین 10 مگاپیکسلی […]

پاسخی بگذارید

