دوربینی که هنگام خندیدن از شما عکس می گیرد !!!

 

 

اگر مي‌خواهيد با دوربيني کار کنيد که فشرده و جمع و جور باشد و در عين حال، صفحه نمايش بزرگي نيز داشته باشد دوربين‌هاي DSC-T70 و DSC-T200 را به شما پيشنهاد مي‌کنيم. سايبرشات DSC-T70 به نمايش‌گر 3 اينچي و سايبرشات DSC-T200 نيز به نمايش‌گر 3.5 اينچي مجهز است. اين صفحه نمايش‌ها هر دو لمسي هستند و تقريبا مي‌توان گفت فاقد هر گونه دکمه يا کليد مي‌باشند

از امکانات جالب توجهی که در این دوربین بکار رفته می توان به به کارکرد جديد “shutter function” اشاره کرد که مهم‌ترين قسمت يک عکس را انتخاب مي‌کند ـ مثلا يک لبخند. قابليت جديد “smile shutter” به طور اتوماتيک لبخند سوژه را شناسايي مي‌کند و هيچ وقت به علت تاخير شاتر يا اختلالات ناشي از عکاسي دچار مشکل نخواهد شد. در مود از پيش تنظيم شده شاتر مي‌توانيد با فشار دادن دکمه شاتر، اين قابليت را فعال يا غير فعال کنيد. در این حالت دوربین به صورت آماده بکار است و هنگامی که شما لبخند میزنید به سرعت عکس شما را می گیرد.

لنز DSC-T70 يک لنز 114- 38 ميلي متري است. لرزش‌گير به کار رفته در آن نيز از نوع اپتيکال مي‌باشد و ميزان محوشدگي تصوير را که در اثر لرزش‌هاي دوربين در سرعت پايين شاتر حاصل آمده‌اند به حداقل مي‌رساند. از ديگر مشخصه‌هاي اين دوربين مي‌توان به ايزوي حداکثر تا 3200، شيار مخصوص کارت حافظه Duo / PRO Duo، حافظه داخلي 31 مگابايتي و باتري شارژي يون ليتيوم اشاره کرد. اين دوربين به اتصال USB مجهز است و به اين ترتيب،‌ به راحتي به کامپيوترهاي شخصي شما متصل خواهد شد. اتصال ديگري که در اين دوربين در نظر گرفته شده است اتصال ويديو است که به کمک آن مي‌توانيد تصاوير خود را بر روي تلويزيون‌هاي HD تماشا کنيد. اين دوربين به لنز زوم اپتيکال 3 برابر Carl Zeiss مجهز مي‌باشد.

سايبرشات DSC-T70 به تکنولوژي تشخيص چهره مجهز است که نه تنها به سيستم‌هاي نوردهي اتوماتيک و اتوفوکوس مرتبط است، بلکه با تراز سفيدي و فاصله‌سنجي فلاش نيز هماهنگ مي‌شود. به اين ترتيب، تنظيمات نوردهي فلاش به شکل بسيار بهتري انجام مي‌شود. پردازش‌گر Bionz سوني در SLRهاي ديجيتال Alpha نيز به کار رفته است. اين پردازش‌گر به کيفيت هر چه بهتر تصوير کمک زيادي مي‌کند، علاوه بر سرعت بخشيدن به عملکرد دوربين، باعث مي‌شود در مصرف انرژي نيز صرفه جويي شده، عمر باتري افزايش ‌يابد.در رنگ‌هاي مختلفي مانند صورتي، سفيد، مشکي و نقره‌اي طراحي و ساخته شده است.

 

 

فکر کنم این عکس رو هم با همین دوربین گرفتن :

برچسب‌ها:

15 پاسخ to “دوربینی که هنگام خندیدن از شما عکس می گیرد !!!”

  1. عرفان Says:

    ای ول. دوربین های سونی خداییش خرف ندارن. هر چند همه بگن کنن بهتره! من عاشق سونی هستم. مخصوصا مدلای کامپکتش.

  2. Keshvary Says:

    خیلی هم خوشحال می شم . ممنون …

  3. pooyarm Says:

    ممنون بابت لینک، لینک شما هم در وبلاگم قرارگرفت

  4. fereshteh Says:

    من یکی دارم واقعا عالیه

  5. intoto Says:

    oooooooooooooo

  6. araam Says:

    kheyli jalebe!
    merccciiiiiiiiiiiii!i

  7. gajamoo Says:

    خبرش رو تو 8:30 شنیده بودم،اما خود دوربین رو نه.
    موفق تر باشی

  8. وحید Says:

    این وب‌لاگ مال شرکت سونی هست؟

    نه،شرکت سونی ماله این وبلاگه !
    😀

  9. سید علی سنائی Says:

    کاش یه عکس هم بود که دوربین رو در حال گرفتن لبخند نشون می داد.

  10. آی تی شوک Says:

    say mikonam peida konam hamchin aksi ke migin ro va bezaramesh

  11. وحید Says:

    آخر لحن این نوشته آن‌قدر تبلیغاتی بود که من فکر کردم باید مال شرکت سونی باشد. دوربین‌های سونی خیلی هم خوب نیستند، دوربین‌های دیجیتال به‌تری هم هست تو بازار. مخصوصا مدل‌های کنون و نیکون و الیمپوس.

  12. آی تی شوک Says:

    salam be hamegi
    ey baba baz shoma gofti tabligh o sony che midoonam az in harfa

    bale man ghabool daram ke durbinhaye behtari ham hast ke az jomle mishe be durbinhaye Nikon ham eshare kard vali chizi ke baraye hame vazehe ine ke dardastres boodane namayandegi va hata foorooshgah durbinhaye sony kheily bishtar az Nikon hast

    yani masalan kheily shjahrha too donya hastan ke durbine sony berahati toosh peida mishe vali nikon na, chon tabii ham hast namayandegi haye sony bishtare

  13. وحید Says:

    دوست عزیز اول که من اصلا یادم نمی‌اید قبلا از این حرف‌ها زده باشم که شما می‌گویی باز گفتی و… بگذریم.
    درست هست که نمایندگی و خدمات بعد از فروش عامل مهمی هست، ولی شما دوربین می‌خری که به وسیله آن عکس بگیری یا نمایندگی داشته باشد؟ قبول دارم که نیکون به اندازه سونی نمایندگی ندارد ولی کنون که دارد. چرا ان را مثال نزدی؟
    به هر حال دوربین یک وسیله عکاسی‌ست و برای گرفتن عکس‌های خوب باید دوربین خوبی هم داشت، انتخاب اول عکاس‌ها هیچ‌وقت سونی نبوده و دوربین‌های وسنی به‌ترین‌های بازار نیستند، دوربین‌های به‌تر از سونی هم هست، با همان قیمت. سونی دارد ضعف‌اش تو ساخت دوربین و لنز و… را با خدمات بعد از فروش و تبلیغات جبران می‌کند.
    راستی این را خودتان نوشته بودید؟ یا از جایی کپی شده بود؟

  14. آی تی شوک Says:

    سلام به همگی بازدیدکنندگان عزیز

    و سلام به آقا وحید … من که اون رو گفتم منظورم این بود که قبلا گفتین : » این وبلاگ ماله شرکت سونی؟!! »
    _ نه دوست عزیز این وبلاگ هیچ ربطی به شرکت سونی نداره و اما اصل مطلب …
    من هم نگفتم و نگفتم که دوربین نیکون بده بلکه گفتم دوربین های خوبی هست و الان هم میگم که دوربین های نیکون یکی از بهترین هاست و هر عکاسی در وحله ی اول نیکون یا کنون رو میگیره ، خوب اینجا چی گفتیم گفتیم عکاس ! خانواده ها هم برای خرید دوربین مثل افراد دیگر معیار هایی دارند که خوب همونطور که شما گفتین سونی داره رو خدمات پس از فروشش کار می کنه خوب این طبیعی که اگر در قطه ای احساس ضعف میکنه نقاط قوت دیگرش رو پرورش بده و حالا خانواده و کسانی که به هدفشان عکاسی حرفه ای نیست معیار های متفاوتی دارند که خوب احتمالا یکی از مهمترین معیار ها وجود خدمات پس از فروش گستده است ، در ضمن سری T سایبر – شات سونی هم میتونه انتخاب خیلی خوبی باشه چونکه هم فشرده و هم نسبتا کم حجم هست.
    به هر حال اگر که من هم بخواهم انتخاب کنم بین سونی و نیکون و کنن در درجه ی اول نیکون رو انتخاب می کنم. بگذریم …
    آقا وحید میخواستم ببینم یک مدل خوب نیکون تو مایه های سری W یا دوربین W200 سونی سراغ داری به ما بگی ، اگه سراغ داشتی بگو.

    با این همه بحث در مورد سونی و نیکون و کنن واجب شد که مطالبی هم در مورد سری های مختلف نیکون ، کنن و الیمپوس بنویسم.

  15. شهريار Says:

    سلام
    من كه بين IXUS75 و T70 حسابي گيج شدم ، اينجا بيشتر دو دل شدم.

پاسخی بگذارید

