تصاویر از برج العرب بصورت سه بعدی در گوگل

تصاویر از برج العرب که گفته مس شود بلندترین هتل دنیا هست که در گوگل ارث بصورت سه بعدی می باشد …

بقیه تصاویر در ادامه ی مطلب می باشند…

برچسب‌ها:

10 پاسخ to “تصاویر از برج العرب بصورت سه بعدی در گوگل”

  1. shamisalwati Says:

    عکسها جالبی گرفته شده

  2. grayidea Says:

    من از اون زمين تنيسش خيلي مي ترسم

  3. امير Says:

    خيلي جالب بود خدا قسمت كنه ….مطلب و عكس هايي جالبي بود….

  4. کسری Says:

    عکسهای جالبی بود و بسیار زیبا

  5. شادن Says:

    ممنون
    یک سبد گل یاس تقدیم تو باد

  6. solmaz Says:

    عکس های جالبی هست . اما عظمت و معماری و طراحیش زمانی معنا پیدا میکنه که زیر برج باشی و بعد بالا رو نگاه کنی….آخه همه از بالا بهش نگاه میکنن…پیشنهاد میکنم گذارتون اون وری افتاد حتما تجربه کنید..خرجش زیاد میشه اما ارزشش رو داره ..be happy

  7. محمد Says:

    من که فکر نمیکنم زمین تنیسش قابل استفاده باشه اگه یه توپ بلند فرستادند کجا میره؟

  8. yasi Says:

    من به اونجا رفتم خیلی قشنگه من عکسهایی از داخل برج گرفتم که واقعا دیدنی البته داخل برج عکس برداری ممنوع ولی واقعا جالب بود مثل یک سفینه

  9. my blog Says:

    check this out…

    this is mine…

  10. جهانگرد Says:

    می دونین این برج را شرکت المانی ساخته که بعد از ساخت گفت من نماد مسحییت را در میان سرزمین های اسلامی طنین انداز کردم . زیرا در هنگام غروب آفتاب شکل یک صلیب در دریا بوجود می اید.
    همچنین راجر فدرر سوییسی در پشت بام این هتل با یک تنیس باز دیگر مسابقه داده است.ودیگر یک طبقه ان زیر دریا قرار دارد

پاسخی بگذارید

