بازی،آرزو،گیک !

خوب چند روز پیش محمد من رو به بازیی که توسط آقا حسن شروع شده بود دعوت کرد و من هم بدلیل اینکه سرم شلوغ بود نتونستم به وقت این پست رو تهیه کنم، البته کمی هم در تردید بودم که آیا من یک گیک تکنولوژی هستم یا نه ولی خوب به این نتیجه رسیدم که من درواقع در زمینه ی تکنولوژی یک خوره ی واقعی هستم، حالا فرقی نمی کنه که تکنولوژی در زمینه ی کامپیوتر یا صنایع هوایی و یا صنایع خودرو سازی.

خوب حالا نوبت میرسه به آرزوها، مال من خیلی زیاد نیست :

_ اولینش اینه که آرزو دارم که روزی برسه که من در زمینه های مختلف صنایع و تکنولوژی ( از صنایع خودروسازی که خیلی بهش علاقه دارم تا کامپیوتر و … ) در یک زمان تخصصی بسیار کامل و سطح بالایی رو داشته باشم .

_آرزوی روزی رو دارم که ایران در میان کشورهای جهان در زمینه های آی تی و تکنولوژی وابسته به آن رتبه ی اول رو کسب بکنه.

_ و همیشه آرزوم این بوده که بشه بعنوان سومین آرزویی که به غول چراغ جادو میکنیم آرزو کنیم که سه تا آرزوی دیگه ی ما هم برآورده بشه ( این یکی دیگه خیلی زرنگی میخواد ) .

دیگه نوبتی هم باشه نوبت به دعوت کردن میرسه، من بهنام رو بعنوان گیک تکنولوژی،روزبه رو بعنوان گیک عمومی و محمد رو بعنوان گیک اینترنت دعوت می کنم البته همانطور هم که حسن آقا گفته بیشتر افراد بازی در پروفایلشان قید نشده که گیک هستند و شاید خیلی ها هم ندونن که گیک می باشند 😀 ، خوب شاید هم موضوع بازی کمی سخت انتخاب شده باشه.

به هر حال برای همه ی گیک ها آرزوی موفقیت و رسیدن به آرزوهاشون رو دارم.

آی تی شوک.

برچسب‌ها:

9 پاسخ to “بازی،آرزو،گیک !”

  1. Keshvary Says:

    کمی دور از ذهن دومیش ولی آرزو اگه دور از ذهن نباشه که آرزو نیست :خیلی خیلی خوب بود …

  2. محمد Says:

    من هرچی این مطلب را خواندم زیاد چیزی نفهمیدم ممنون از دعوت تان
    در مورد بلاگر باید بگم فعلا در وردپرس می نویسم و هنوز در تردید هستم که کجا بنوسیم اعصابم را خورد کرده است
    اما فعلا در وردپرس می نویسم
    همین الان که دارم این نظر را می نویسم در حال آماده سازی پوسته وبلاگ ام در بلاگر هستم

  3. ali786 Says:

    ای کاش میشد بشه که بشه !؟
    چی گفتم !

    امیدوارم به آرزوت برسی اما 1 چیزی رو جا ننداختی ؟

    یا علی مدد .

  4. سعيد حاتمی Says:

    سلام،
    از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم. لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
    اين ليست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که بر اساس زمان بروزرسانی (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ يعنی بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
    برای اعلام به روز شدن وبلاگ، بايد آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پينگ شود. برخی سيستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار اين کار را انجام می‌دهند ولی برخی ديگر بايد دستی پينگ شوند. برای پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالای صفحه اصلی ليست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالای ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
    البته چون چند وقتی است سايت بلاگرولينگ (که برای اعلام به روز رسانی از آن استفاده می‌شود) دچار مشکل شده، شايد بعد از ده دقيقه پينگ عمل نکند که بايد دوباره پينگ کنيد. برای برطرف کردن اين مشکل کاری از دست من ساخته نيست؛ چون سايت بلاگرولينگ بعد از پنج سال ارايه منظم خدمات، اکنون هيچ کاری برای رفع اين مشکل نمی‌کند. با اينحال سعی خواهم کرد خودم سيستم جديدی را برای اعلام به روز رسانی طراحی کنم.
    با تشکر

  5. حسین Says:

    سلام
    ببینید شما تو سومین ارزو زرنگی کردید اما ارزویی نکردید
    یعنی ادم نباید نقد رو ول کنه نسیه رو بچسبه
    اینم ادرسم http://hosseinnn.wordpress.com/

    موفق باشید

  6. محمد Says:

    سلام
    دوست گرامی من محمد هستم مدیر وبلاگ دنیای شیشه ای
    وبلاگ من جدیدا به آدرس جدیدی http://www.it-star.blogspot.com
    منتقل شده است.
    از آنجایی که من با شما تبادل لینک کردم خواهش می کنم لینک «دنیای شیشه ای» را به آدرس جدید تغییر دهید با عنوان
    «ستاره فناوری اطلاعات»
    من هم لینک شما را به وبلاگ جدید منتقل کردم
    در صورتی که مایل به ادامه تبادل لینک نیستید لطفا به وبلاگ یا ایمیل من اعلام کنید
    با تشکر

  7. ali786 Says:

    سلام
    ای باب مردیم کجایی پس مرد ؟
    این امتحانای لعنتی تموم نشد ؟

    یا علی مدد .

  8. آی تی شوک Says:

    سلام به همه

    ای بابا علی آقا حالا چرا میزنی؟ قربونت من اومدم وردپرس!
    😀

  9. Maryam Says:

    GoOoOoOoD

پاسخی بگذارید

