بازگشت آی تی شوک

سلام به همگی بعد از مدت زیادی ( در حدود یکی دوماه ! ) امروز ارسال مطالب و ارائه ی پست های جدید و متنوع رو دوباره شروع کردم و دیگه تا حدودی سرم خلوطتر شده ( نسبت به قبل ) البته من در این مدت که وبلاگ رو آپتودیت نمیکردم نظرات و پیامها و ایمیل های شما رو می خوندم و دنبال می کردم و تغییراتی هم در نمایش وبلاگ انجام دادم.

خوب میخوام تو این پست مختصری در مورد دو گوشی جدید نوکیا که به تازگی ازشون پرده برداری شده بگم.

این دو گوشی با کدهای 1209 و 2600 کلاسیک معرفی شده اند.

2600-classic-itshock2.jpg

نوکیا 2600 کلاسیک ( با 2600 معمولی اشتباه گرفته نشود ) گوشی 12 میلیمتریی با قابلیت پشتیبانی از GPRS هست که وزنش 73 گرم می باشد.این گوشی در رنگهای مختلف قاب عرضه می شود و دارای صفحه نمایش رنگی TFT با وضوح 128×160 پیکسل است.امکانات دیگه ی این گوشی هم دوربین VGA همراه با قابلیت فیلمبرداری است و همینطور بلوتوث نسخه ی 2.0 .

حالا می رسیم به نوکیا 1209،صفحه نمایش این گوشی از نوع CSTN با وضوح 96×68 پیکسل است. رابط کاربری 1209 از 80 زبان پشتیبانی میکنه که مطلب جالبیست و دارای پنج دفترچه تلفن مجزاست.

1209-itshock.jpg

خوب این هم از این البته من اطلاعات اندکی رو از این گوشی ها برای شما نوشتم و این فقط برای آشنایی شما با اونها بود.

برچسب‌ها: , ,

3 پاسخ to “بازگشت آی تی شوک”

  1. ali786 Says:

    سلام
    آخ جوووووووووون که برگشتی ، این گوشیا تو ایران اومده ؟
    قیمت چنده ؟

    یا علی مدد .

  2. ali786 Says:

    راستی از این تغییرات ظاهری خیلی خوشمان آمد
    خیلی زیبا و بدون تغییر قالب قبلی بود (حساب شده بود)

  3. آی تی شوک Says:

    سلام به همه
    و سلام مخصوص به علی جون
    بابا خجالتمون نده خواهش می کنم!چشات قشنگ می بینه!
    خودم از لوگوی آر اس اس خوشم میاد، بخوای واست درست می کنم.
    این گوشی ها هم به تازگی به جهان معرفی شده اند پس هنوز به ایران نیومدن ولی بزودی میان😀

پاسخی بگذارید

