با نوکیا N96 آشنا شوید.

داشتم تو سایت نوکیا چرخ میزدم که یکدفعه چشمم در لیست گوشی ها N96 رو دید. من که اخباری رو در مورد اومدن N96 شنیده بودم ولی فکر نمی کردم که رسما وارد بازار شده باشه ولی با رفتن به سایت نوکیای اروپا این گوشی رو در لیست گوشی های عرضه شده دیدم. همانطور که قبلا نظرم در مورد عکس های ناواضحی که از N96 دیده بودم این بود که شباهت بسیار زیادی با N81 داره الان هم میگم که بله، با دیدن تصاویر واضح اون هم واقعا شباهت به طرح جالب N81 دیده میشه.

این گوشی خصوصیات زیادی از جمله دوربین پنج مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی، حافظه ی 16 گیگا بایتی، مانیتور 2.8 اینچی با وضوح 16 میلیون سلول رنگی و … را دارد.

از جمله خصوصیات خوب آن داشتن کارت حافظه ی Micro SD در کنار حافظه ی داخلی 16 گیگابایت می باشد، چون در گوشی N81 نسخه ی 8 گیگابایتیش ورودی کارت حافظه ندارد.

این هم تصاویری از غول نوکیا ( N96 ) :

n961.jpg

 

بقیه ی تصاویر ادامه ی مطلب

برای بزرگ شدن تصاویر گوشی  N96 نوکیا روی آنها کلیک کنید.

n96-4.jpgn96-3.jpgn96-5.jpg

 

 

برچسب‌ها: , , , ,

27 پاسخ to “با نوکیا N96 آشنا شوید.”

  1. SaeedTNT Says:

    سلام
    اطلاعات جالب و خوبی بود
    استفاده کردیم

  2. ali786 Says:

    سلام
    خوشکله خیلی خوشم اومد ، ممنون جالب بود
    موفق و پیروز باشی

    یا علی مدد .

  3. 1divaneh Says:

    نوشتم بخون جوون . به جوونی ات رو هم رحم كن .بی خیال ژانگولر.. ممنون كه اومدی و سر زدی

    سلام

    ا ببخشید من حواسم نبوده
    ولی جالب بودها
    ممنون که سر زدی

  4. صالح Says:

    khob bod

  5. مهدي Says:

    از نظر زيبايي چيزي براي گفتن ندارد من همون n82را انتخاب ميكنم

  6. mirana Says:

    سلام
    ميخواست ببينم تو ايران امده
    قيمت چنده؟

  7. ایمان Says:

    من خودم یه دونه دارم از دوبی برام آوردن
    واقعا از نظر امکانات هیچی کم نداره

  8. siavash Says:

    wala emkanatesh aalie ama be gheimatesh nemiarze
    man hamun 95 8gb khodamo tarjih midam

  9. حاج محسن Says:

    سلام داداش خيلي كرتيم اگه بلوطفي مشخصات دوربين واسه ما بزاري شرمندمون مي كني.

  10. آی تی شوک Says:

    گوشی نوکیا N96 دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و لنز کارل زایس داره.
    فلاش این دوربین از نوع ال ای دی دوتایی هست که فلاش قدرتمندی هست .

  11. پری دریایی Says:

    سلام
    اطلاعات خوب بود اما کافی نبود
    بهترین خصیصه ی n96 اینه که ریسیور داره …
    حالا میخوام بدونم ریسیورش تو ایران ساپورت میشه یا نه؟
    اگه ساپورت میشه میخوام n95 خودمو بفروشم n96 بگیرم

  12. وحيد Says:

    خيلي جالبه من كه عاشق N96شدم. راستي قيمتش چقدره؟
    توي ايران هم N96 است،توي اهواز چطور؟
    ميتوني با اطلاعاتشو ايميل بزني؟

  13. علی آقا Says:

    ای بدک نبود .
    ولی قیمتش پایینه ارزشش رو نداره پول حروم کنم .

  14. mohsen sadeghi Says:

    bi n82 nimiresi

  15. ali Says:

    man kharidam va azash khayli razi hastam. tamame emkanat ro dare va mitone mano razi kone(tv- resiver- memory- ……)

  16. بهمن Says:

    قيمت آن چقدر است ؟خلي قشنگ وزيبا است.

  17. فاطمه Says:

    سلام دوستان من گوشی n96 خریدم ولی ریسیورش در ایران فعال نیست
    من هفتصد و ده هزار تومان خریدمش
    گوشیه خوبیه ولی نمیدونم چرا مدیاش که از بالا به صورت کشوییه نمیخونه
    اگه شما اطلاعاتی دارید کمکم کنید
    مرسی

  18. حاج اکبر ثمری Says:

    می خواستم ببینم تلویزیونش واقعا درسته یانه تبلیغاتی بیش نیست .متشکرم

    • آی تی شوک Says:

      ببینید تلویزیون منظور رسیور سیگنال هایی است که فکر کنم DVB-H می گویند ،و منظور این است که این گوشی دارای این رسیور هست و حالا دیدن تلویزیون و گرفتن سیگنال ها مستلزم وجود خدمات شبکه است که مطمئن نیستم در ایران این قابلیت باشه این رسیور رو گوشی های دیگه ای همچون N77 N92 در نوکیا دارند . نباید با اون تلویزیونی که گوشی های چینی دارن و کانال های روی آنتن رو میگیرن اشتباه بشه .
      موفق باشید.

  19. NADER Says:

    BAHTARIN GOSHI AZNAZARE AMKANAT

  20. امین Says:

    من ان 96 گرفتم گوشی توپیه توصیه می کنم بگیرید

  21. سیامک Says:

    خیلی ممنون واقعا جالب بود ولی ای کاش قیمت می زدی

  22. lind Says:

    من خودم n96دارم ولی امکانات نرم افزاریش رو نمیدونم چیه اگه یه لیستی از اونا به ایمیلم بفرستین ممنو ن میشم

  23. مهدی Says:

    سلام اطلاعات خوبی بود مرسی

  24. کوروش Says:

    سلام گوشی خوبیه اما کیفیت عکس جالبی نداره قیمت این دو ماه اخر 420 هزار تومانه از نظر تم و نرم افزارهاش من کم تو سایت ها دیدم بیشتر نرم افزاراش نصب نمیشه

  25. amir Says:

    man khodanm n96 daram va khaily khob ast . mamnoon

  26. amin Says:

    خیلی باحاله من خیلی خوشم امده از 1112 خیلی بهتره قابل مقایسه با هم نیست

پاسخی بگذارید

