علاقه مندی ها !

از این به بعد هم برای متنوع تر شدن وبلاگ و هم برای خودم ! مطالبی رو که صرفا مربوط به فناوری اطلاعات و کامپیوتر نیست و از تنوع بالایی برخوردار هست و مربوط به علاقه مندی های من میشه رو هم به مطالب دیگه ی وبلاگ اضافه می کنم و دسته ی جدید رو با نام » علاقه مندی ها ! » ایجاد میکنم که مطالب عالی رو میشه توش پیدا کرد از عکس گرفته تا یادداشت و توضیح.

خوب حالا به عنوان شروع تصویری از جنگنده ی فوق مدرن F-22 Raptor رو میذارم که واقعا در نوع خودش از محشرترین و پیشرفته ترین هاست و مجهز به جدیدترین تکنولوژی های پنهانکار هست. مهمات این جنگنده زیر بالهاش نصب نمیشه و اون رو به محفظه ای در زیر هواپیما انتقال دادن تا بازتاب راداری هواپیما کمتر بشه.

اینم عکس F-22 Raptor :

f22-raptorshock-2.jpg

بقیه تصاویر در ادامه مطلب هستند که پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنید.

rssfeedshock-2.gif

f22-raptorshock-1.jpg f22-raptorshock.jpg

برای بزرگ شدن تصاویر حتما روی آن ها کلیک کنید !

برچسب‌ها: , , , ,

3 پاسخ to “علاقه مندی ها !”

  1. ehsan Says:

    موفق باشین
    مطالب خوبی دارین

    خیلی ممنون شما هم همینطور
    ممنون که نظر دادین

  2. میلاد Says:

    آرزوی موفقیت…

    سلام آقا میلاد
    من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم
    ممنون که به ما سر زدی

  3. spano Says:

    درود
    مطلب جالبی بود
    موفق باشید

    سلام
    خیلی ممنون
    شما هم موفق باشید و ممنون که به ما سر زدین

پاسخی بگذارید

