هارد بیرونی 500 گیگی، همونی که میخواستم !

شرکت بوفالو ! هارد بیرونی رو ارائه کرده که دارای حجمی معادل 500 گیگابایت هست و بوسیله ی پورت ( درگاه ) USB به کامپیوتر متصل میشه. اونطور که نوشته سرعتش هم باید بالا باشه حالا چقدرش رو دقیق نمیدونم . این روزا منم کامپیوترم حسابی  قاطی کرده و دنبال خرید یک هارد بیرونی هستم و خیلی دوست داشتم یکی از اینا الان تو دستم بود😉 ! ولی حالا که نیست😀 .

shockturbousbshock.jpg

 

rssfeedshock-2.gif

برچسب‌ها: , , , , , , ,

2 پاسخ to “هارد بیرونی 500 گیگی، همونی که میخواستم !”

  1. مهدي Says:

    با سلام

    من یکی خریده ام که البته با این مارک نیست و مارک maxtor .onetouch4 است 500 گیگ است من ان را در یک حراجی به قیمت 800 کرون سوئد خریده ام . واقعا داشتنش خوب است همیشه فکر میکردم که این همه فیلم و موزیک و کلیپ را کجا نگه دارم به علاوه سی دی هایی که پر کرده بودم هارد کامپیوتر هم همیشه پر
    بود اما الان انقدر جا خالی دارم که نمیدانم چطور میشود ان را پر کرد

    سلام
    ایول خوش بحالت
    امیدوارم واست خوب کار کنه

  2. houshang Says:

    سلام
    منم یکی دارم، 320 گیگ، از تهران هم خریدم(میرداماد – پایتخت) 130 تومن. خیلی خوبه. پیشنهاد میکنم از همینا بگیری :
    Western Digital – My Book .Essential Edition USB2

    سلام
    آها دوستان میگفتن (WD) خوبه
    ببینیم چی میشه
    ممنون که سر زدی

پاسخی بگذارید

