با N82 مشکی بیشتر آشنا شوید

مدتی پیش مطلبی رو نوشتم با عنوان » N82 تو سطل رنگ افتاد » که در اون بر اساس خبری که در اینترنت دریافت کرده بودم N82 مشکی رنگ رو معرفی کردم ولی همان موقع هم شواهد دقیقی ازش در دسترس نبود یا اینکه اصلا این گوشی چه ویژگی دارد . تا بالاخره مدتی پیش طبق عادت یک سری به سایت سری N نوکیا زدم و سه گوشی N78 ، N96 و N82 مشکی رو دیدم که N82 مشکی رنگ نظر من رو جلب کرد که اتفاقا وقتی بر روی اون کلیک کردم با واژه ی » N82 Black » مواجه شدم که احتمال اینکه این نسخه از N82 با نسخه ی قبلی که به رنگ نقره ای بود تفاوت داشته باشه رو برای من بیشتر کرد. به هر حال من فکر می کردم که طبق سنت گذشته احتمالا نوکیا N82 مشکی رنگ رو به عنوان نسخه ی ویژه ای معرفی خواهد کرد مثل N73 Music Edition ولی اینطور نبود و این رنگ با عنوان ویژه ای ارائه نشده بود . ولی پس از اینکه بررسی هایی رو انجام دادم متوجه شدم که درسته که با عنوان خاصی ارائه نشده ولی با نسخه ی قبلی هم تفاوت هایی داره که این تفاوت ها از نظر برنامه ی گوشی می باشد و نوعی تفاوت نرم افزاری است . البته همینجا ذکر کنم که تمام تفاوت های که در ادامه در مورد آن ها توضیح خواهم داد را می توان بر روی نسخه ی قبلی N82 هم اعمال کرد .

برای خواندن اصل مطلب به ادامه ی مطلب بروید ! 😀

N82 مشکی با  Firmware جدیدی ارائه شده که حاصل آن اضافه شدن قابلیت های مختلف یا بهبود بعضی از قابلیت های قبلی بوده . در پایین هر کدام از تغییرات را جداگانه بررسی می کنیم .

  • از قابلیت های اضافه شده قابلیت نشانه گذاری مکان عکسبرداری بر روی نقشه با استفاده از GPS می باشد که این قابلیت برای گوششی های N78 و N96 معرفی شده بود ولی این Firmware جدید این قابلیت را برای N82 هم بوجود آورده. وقتی که شما این گزینه ی » ضبط مکان » را در گوشی فعال می کنید گوشی شما با استفاده از GPS مکان و اطلاعات دقیق محل عکسبرداری را ضیط کرده و وقتی شما عکس ها را در سایتی مثل فلیکر دانلود می کنید می توانید عکس های خود را مستقیما بر روی نقشه در مکانی که گرفته اید مشاهده کنید .

  • قابلیت دیگر اضافه شده نرم افزار Flash Lite 3 می باشد که در گوشی های N95/N95 8GB هم وجود دارد و با استفاده از این نرم افزار می توانید فیل های ویدیویی فلش را بر روی اینترنت مشاهده کنید و همچنین از گوشی خود به سایتهایی همچون YouTube سر زده و به تماشای کلیپ های تصویری آن بپردازید .

  • به گفته ی بعضی منابع که گوشی N82 با Firmware جدید را تست کرده اند در سوییچ شدن حالت نمایشگر از عمودی به افقی ( که در N82 بصورت اتوماتیک وجود دارد ) تغییراتی ایجاد شده و این عمل طبیعی تر انجام می گیرد .

تصویر زیر صفحه نمایش گوشی N82 با فریمور جدید را نشان می دهد . این فریمور با معرفی N82 مشکی منتشر شد و کسانی که قبلا N82 را خریداری کرده اند برای بروز کردن نسخه ی فیرمور گوشی خود به این سخه ای که توضیحات آن در بالا گفته شد باید به اینترنت متصل شده و طبق فرامین داده شده در راهمنا اقدام کنند البته خوب این کار ساده ایست ولی اگر ئوستان تقاضا کنند مطلبی هم درباره ی بروز کردن فریمور خواهم نوشت .

برای اینکه فریمور نوکیا ی خود را چک کنید باید کد فوق را در گوشی خود وارد کنید .

#0000#*        ستاره + مربع + چهار صفر + مربع

در اینجا این مطلب هم به پایان می رسد و امیدوارم جواب پاسخ های بسیاری از دوستان که مثل من می خواستند فلسفه ی عرضه ی N82 مشکی را بدانند را داده باشد و مفید واقع شده باشد .

در همین رابطه بخوانید : N82 تو سطل رنگ افتاد

» این مطلب اختصاصی وبلاگ آی تی شوک می باشد و درج  آن با ذکر منبع و لینک دادن و اطلاع اینجانب مشکلی ندارد «

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , ,

13 پاسخ to “با N82 مشکی بیشتر آشنا شوید”

  1. weblogchi Says:

    مرسییییییییی
    عالی بود 🙂

  2. websaz Says:

    بسیار عالی و کامل

  3. yoosef Says:

    عالي بود

  4. گراشوار Says:

    جالب بود

  5. erfan taheri Says:

    نمی دونم چرا از قیافه n82 اصلا خوشم نمی آید خصوصا جای کلید های call و end call اما باز این رنگش قابل تحمل تره!

  6. محسن شایان Says:

    با سلام خدمت شما دوست محترم
    شما می توانید با قرار دادن لینک وب خود در دایرکتوری ما بازدید روزانه ی خود را به طرز شگفت انگیزی افزایش داده و رتبه ی گوگل خود را نیز بالا ببرید .
    حتما به دایرکتوری ما سر بزنید و لینک خود را ثبت کنید !
    http://p30games.ir/directory

  7. palang45 Says:

    خيلي ممنون. من يكيشو گرفتم. ديكشنريش عاليه. باوركنيد كه بايد با احترام تو دستاتون نگهش دارين. آخرشه. بخصوص عكس و فيلمش.

  8. mehran Says:

    mer30 az rahnemaeton mokhtasar va mofid bod

  9. جوکهای ایرانی Says:

    فکر کنم مشکیش شیکیش شیکش اما قیمتش نچ

  10. حسین Says:

    بهترین گوشی که تا حالا دیدم خیلی دوستش دارم امیدوارم اونایی که دارن قدرش رو بدونن

  11. وحید Says:

    خیلی عالیه
    حرف نداره
    چون خودم یکی دارم

  12. Rasool Says:

    عالی بود!فقط اگه میشه قیمت اون رو به نمایش بگذارید.خیلی ممنون!!!

  13. با N82 مشکی بیشتر آشنا شوید Says:

    […] View full post on آی تــــــــی شــــــــــــوک […]

پاسخی بگذارید

